chemlinesMENU chemlines
chemlines EKOnoviny
+ Změny právních předpisů
+ Semináře, kurzy, školení
 - Uplynulé akce
+ Podniková ekologie
+ EMS ISO 14001
+ Z dalších serverů
chemlines Vzorová dokumentace
chemlines Příručka ekologa
+ A-Chemické látky a přípravky
+ B-Odpadové hospodářství
+ C-Využití a ochrana vod
+ D-Ochrana ovzduší
+ E-Integrovaná prevence
+ F-Nakládání s obaly
+ G-Environmentální management
+ Doprovodné informace (CD/ON-LINE)
+ Ekologický audit
chemlines ENVIreport
+ Zaslat ukázku
+ Povinnosti firem
chemlines Katalog firem
chemlines EKOinfo
+ Dokumenty ke stažení
+ Věstník MŽP
+ Chemické látky
+ Prevence havárií
+ Integrovaná prevence
+ Katalog odpadů
+ Užitečné odkazy
+ Legislativa ŽP
+ R věty
+ S věty
+ Výstražné symboly
+ H věty
+ P věty
chemlines O vydavateli
+ Inzerce v EKOnovinách
+ Registrace firmy
+ Odhlášení EKOnovin
+ Inzerce v EKOnovinách
+ Archiv
 - Slovo znalce
 - Odpady
 - Aktuality

 
EKOPORADNY nabízejí své služby veřejnosti.

EKOPORADNY nabízejí své služby veřejnosti

9. října 2008 11:41

PLZEŇ (Ekoporadny.cz) - Kampaň zaměřená na propagaci Sítě environmentálních informačních a poradenských center v České republice byla zahájena.

Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých EKOPORADEN, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Ty byly podpořeny z Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů - grantového schématu Ministerstva životního prostředí. Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.

„Základním stavebním kamenem kampaně jsou internetové stránky www.ekoporadny.cz. Na nich lze najít informace o EKOPORADNÁCH v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách, hodinách pro veřejnost apod. Nechybí ani informace o projektech, ze kterých byly poradny podpořeny", konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 150 EKOPORADNÁCH.

V průběhu října bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících zmíněné internetové stránky. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. „Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny", vysvětluje Popp. V elektronických médiích se reklama objeví na www.blesk.cz, www.reflex.cz, www.ahaonline.cz, www.marianne.cz a www.apetitonline.cz. V tištěných bude k vidění v měsíčníku Dům a zahrada, týdeníku Týden a denících MF DNES (krajské přílohy - celá ČR) a DENÍK (regiony - všechna vydání). Celkový rozpočet kampaně je 1 400 000 Kč.

Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb EKOPORADEN a poradenství personifikovat. „Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma", sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.

Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Více informací poskytne: Tomáš Popp, +420 739 654 834, tomas.popp@envic.cz

Tomáš Popp

Zdroj: EKOLIST, 9.10.2008 (původní článek)

10.11.2008 EKOLIST




Nebezpečný odpad
Nové značení a etiketyNebezpečný odpad


EUROCHEM PartnerPotřeby pro laboratoř

chemlines
Přihlášení uživatele
 
Email:
Heslo:
e-ISO PARTNER


Portál se vším, co potřebujete pro ISO

9.12.2007 ETeam


EuroChem Group Portals © Copyright 2002-2016 WCONTACT, Tel. +420 257 310 542, email: info[at]eurochem.cz
www.eurochem.eu - www.eurochem.info - www.eurochem.cn - www.eurochem.cz - www.eurochem.sk